Materiale formare - Evaluare
Aici găsiţi exemple de portofolii şi materiale de tip referat despre competenţele didactice şi evaluarea competenţelor, precum şi despre sistemele şi metodele de evaluare în general. Pentru documente utile în managementul şcolar, vă recomandăm secţiunea Documente – Management şcolar.
Căutare avansatăActualitatea temei de cercetare
Pentru profesorii de informatica ce vor sa scrie lucrari pentru sustinerea si confirmarea gradului didactic
Propus de: moreak | 20.03.2006 14:50
Pentru profesorii de informatica ce vor sa scrie lucrari pentru sustinerea si confirmarea gradului didactic
Propus de: moreak | 20.03.2006 14:48
Pentru profesorii de informatica ce vor sa scrie lucrari pentru sustinerea si confirmarea gradului didactic
Propus de: moreak | 20.03.2006 14:43
Pentru profesorii de informatica ce vor sa scrie lucrari pentru sustinerea si confirmarea gradului didactic
Propus de: moreak | 20.03.2006 14:41
Pentru profesorii de informatica ce vor sa scrie lucrari pentru sustinerea si confirmarea gradului didactic
Propus de: moreak | 20.03.2006 14:38
Pentru profesorii de informatica ce vor sa scrie lucrari pentru sustinerea si confirmarea gradului didactic
Propus de: moreak | 20.03.2006 14:37
Pentru profesorii de informatica ce vor sa scrie lucrari pentru sustinerea si confirmarea gradului didactic
Propus de: moreak | 20.03.2006 14:36
Pentru profesorii de informatica ce vor sa scrie lucrari pentru sustinerea si confirmarea gradului didactic
Propus de: moreak | 20.03.2006 14:34
Instrumente si tehnici de evaluare - de la traditional la modern
informatii utile privind evaluarea pentru tinerii profesori si nu numai
Propus de: rosioru | 12.03.2006 23:58
Instrumente şi tehnici de evaluare
informatii utile despre evaluare pentru profesorii tineri si nu numai
Propus de: rosioru | 12.03.2006 23:29
observarea sistematica a elevilor, investigatia, referatul, proiectul, portofoliul-avantaje
Propus de: anna_gabriella2005 | 05.03.2006 21:11
Importanţa unei autoevaluări corecte.
Posibilitatea profesorului de a-şi evalua partea calitativă a activităţii didactice în baza unor criterii unice, permite o creştere continuă a profesionalizmului.
Propus de: bodlev1952 | 05.03.2006 12:40