Materiale formare - Evaluare
Aici găsiţi exemple de portofolii şi materiale de tip referat despre competenţele didactice şi evaluarea competenţelor, precum şi despre sistemele şi metodele de evaluare în general. Pentru documente utile în managementul şcolar, vă recomandăm secţiunea Documente – Management şcolar.
Căutare avansatăEVALUAREA ȘCOLARĂ – COMPONENTĂ A PROCESULUI DIDACTIC
Precizări conceptuale
Operațiile evaluării
Funcțiile evaluării
Propus de: lelia_stinga | 30.08.2022 09:01
Metode tradiționale de evaluare
Metode alternative de evaluare
Propus de: lelia_stinga | 30.08.2022 09:01
Designul evaluării
Avantajele sistemului de evaluare online
Propus de: lelia_stinga | 30.08.2022 09:01
Baremul de corectare şi notare - componentă a probei de evaluare
Materialul prezinta aspecte legate de realizarea unui barem, astfel incat evaluarea sa fie obiectiva, aplicabila si fara ambiguitati
Propus de: luly | 19.05.2021 19:41
Este evaluarea realizată, împreună cu colega de grupă, pe tot parcursul anului școlar 2019-2020, după Noul Curriculum 2019.
Propus de: iuiu_flori | 18.07.2020 16:55
FISA DE EVALUARE PROIECTE ELECTRONICE
FISA DE EVALUARE PROIECTE ELECTRONICE prezentate de catre elevi in cadrul orelor de curs sau in sesiuni online, este un element inovator, care asigura o mai corecta masurare a muncii elevilor....
Propus de: SarbuDan | 07.07.2020 11:16
TEORIA ŞI METODOLOGIA EVALUĂRII
Evaluarea = mijloc de delimitare, fixare şi intervenţie asupra conţinuturilor şi obiectivelor educaţionale.
Propus de: marian_dorin | 30.11.2016 09:19
EVALUAREA COMPETENȚELOR DE COMUNICARE ORALĂ ÎN LIMBA ROMĂNĂ ALE ELEVILOR DIN CICLUL PRIMAR
SCENARIU VORBIRE, Clasa a II-a
Propus de: chiritescustela | 31.03.2015 11:38
EVALUAREA COMPETENȚELOR DE COMUNICARE ORALĂ ÎN LIMBA ROMÂNĂ – ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR
Scenariu ASCULTARE, CLASA a IV-a
Propus de: chiritescustela | 26.03.2015 19:55
PRINCIPII ALE EVALUĂRII CURSANŢILOR DIN CADRUL PROGRAMULUI „A DOUA ŞANSĂ” PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Evaluarea achiziţiilor elevilor ca şi a cursanţilor adulţi reprezintă un proces aflat în profunde schimbări în condiţiile în care transformări similare au loc în definirea obiectivelor învăţării,...
Propus de: marian_dorin | 07.03.2015 11:43