Şcoala cu
bune practici

39 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Cum public un articol?

Revista electronică Didactic.ro, ISSN 1844-4679 Ianuarie 2011

Articolele Cancelariei Naţionale

Ce cărţi a mai citit copilul meu? Prof. Flaider Elena, Şc. cu cls I-VIII Ghirdoveni, Dâmboviţa

Cartea este comoara fără de preţ în care oamenii îşi adună cele mai frumoase gânduri, ca alţii să le poată folosi în voie. Literatura pentru copii investighează universul propriu de cunoaş­tere al copilului, năzuinţele, aspiraţiile lui cele mai înalte, relevă ero­ismul oamenilor din totdeauna, printr-o ingenioasă transfigurare ar­tistică. Este dificilă alegerea dintre creaţiile literaturii române şi universale pe acelea posibil de abordat prin activităţi şcolare şi extraşcolare, generatoare ale interesului pentru cunoaştere şi ale gustului pentru lectura.

Step by step, o alternativă educaţională de viitor? prof. Bălan Ovidiu, Gr. Şc. "Petru Rareş" Bacău, jud Bacău

Ritmul rapid al dezvoltării din zilele noastre a dus la descoperiri ce influenţează diferit modul de viaţă al oamenilor. Copiii trăiesc în mijlocul frământărilor actuale şi, mânaţi de dorinţa lor caracteristică de a şti, vor să afle de ce lucrurile sunt aşa şi nu altfel, vor să-şi exprime opiniile, să găsească ei înşişi soluţii pentru rezolvarea unor probleme. Fiecare copil este o personalitate în formarea căreia apar influenţe diferite, intervin întrebări ce întotdeauna aşteaptă un răspuns, intervin şi anumite reacţii ce trebuie dirijate. Şi cât de greu este uneori să te descurci cu întrebările lor!

Incluziunea copiilor cu ADHD, prof. June Neluţa, Grăd. nr. 24, Timişoara

În învăţământul românesc se constată o creştere a incidenţei cazurilor în care copiii sunt diagnosticaţi sau acţionează în aşa fel încât ar putea fi diagnosticaţi cu ADHD.
Practica pedagogică demonstrează că atunci când implicarea copiilor este activă şi relaţiile intra-personale şi a activităţilor de învăţare sunt stimulative şi colaborative, rezultatele sunt benefice.

CBA - cum monitorizăm progresul individual al elevilor, înv. Smaranda LUP, Şc. Gen. Podul Rebrii, com. Rebrişoara, Bistriţa-Năsăud

De câte ori, ca şi cadre didactice, nu ne-am întâlnit cu o serie de conţinuturi şi cerinţe prea dificile pentru unii elevi, sau prea simple şi plictisitoare pentru alţii? De câte ori nu am auzit spunându-se despre un copil “X” că este un elev “slab” la învăţătură. Slab în raport cu ce? Poate că a în ultimele 2 luni a făcut progrese remarcabile la citit, deşi raportat la cerinţele programei este încă în urmă. Cu siguranţă trebuie cumva monitorizate aceste progrese şi motivate altele viitoare.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 47 evenimente

«MARTIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre simularea Evaluării Naționale pentru clasa a 8-a? Votați ceea ce vi se pare mai important, comentați.

148 voturi | 4 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN