Căutare avansată

Materiale recente (291)

Vizualizaţi
0 review-uri
6 descărcări

Adăugat la:
18.05.2022

Proiect atragere de fonduri pentru gradinita

Învăţământ preşcolar - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Grupa mijlocie;

cristinahanea | Gradinita cu program prelungit Nr.41 Sibiu

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1 descărcare

Adăugat la:
14.05.2022

Dizabilitatile nu ameninta abilitatile

Învăţământ preşcolar - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;

alinagiurcau | Gradinita cu program normal Samarinesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
0 descărcări

Adăugat la:
06.05.2022

tema sa fii profesor bun pentru elevii tai șinapreciat de părinți

Învăţământ preşcolar - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Grupa mare;

pepsila | Liceul Tehnologic "Nicolae Stoica De Hateg" Mehadia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
2 descărcări

Adăugat la:
06.05.2022

tema sa fii profesor bun pentru elevii tai șinapreciat de părinți

Învăţământ preşcolar - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Grupa mare;

pepsila | Liceul Tehnologic "Nicolae Stoica De Hateg" Mehadia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
26 descărcări

Adăugat la:
04.04.2022

RAPORT ANUAL VIZAND EVOLUTIA PRESCOLARULUI

Învăţământ preşcolar - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Grupa mare;

macete1 | Gradinita cu program normal Nr.18 Pitesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii




Azi: 55 evenimente

«MAI 2022»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Sărbătorim PAȘTELE!

Propus de: elza

Sondajul zilei

Noua structură a anului școlar (2022-2023)a fost oficializată. Considerați că aplicarea ei va duce la îmbunătățirea activității școlare, comparativ cu cea în semestre?

152 voturi | 4 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: sportiv Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN