Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURSUL INTERREGIONAL „Brâncuşi – spirit şi creaţie”

GRUPUL ŞCOLAR “C. BRÂNCUŞI” IAŞI organizeaza în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi, Casa Corpului Didactic, Facultatea de inginerie chimică şi protecţia mediului, Facultatea de...

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: gabriana | 28.03.2012 08:28 | 938 vizualizări

7 comentarii

SIMPOZIONUL INTERNAŢIONAL "VALENŢE EUROPENE ÎN EDUCAŢIE"

COLEGIUL NAŢIONAL „GARABET IBRĂILEANU” IAŞI în colaborare cu Inspectoratul Școlar Județean Iași,Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea „Al. I. Cuza”, Iaşi, Facultatea de...

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: gabriana | 05.04.2011 23:32 | 1689 vizualizări

3 comentarii

doc 900KB

SIMPOZION NAŢIONAL „Brâncuşi – spirit şi creaţie” EDIŢIA a IV-a - 20 MAI 2011

GRUPUL ŞCOLAR “C. BRÂNCUŞI” IAŞI vă invită cu plăcere să participaţi în data de 20 mai la SIMPOZIONUL NAŢIONAL „Brâncuşi – spirit şi creaţie” EDIŢIA a IV-a organizat în parteneriat cu:...

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: gabriana | 28.03.2011 22:11 | 1142 vizualizări

Lăsați un comentariu

doc 62KB

Simpozion judetean „Brâncuşi – spirit şi creaţie”

Grupul Şcolar „Constantin Brâncuşi” Iaşi, vă invită să participaţi în
24 mai 2008, la simpozionul cu tema:
„Brâncuşi – spirit şi creaţie” EDIŢIA I
Motto:...

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: gabriana | 27.04.2008 10:24 | 1793 vizualizări

3 comentarii

doc 61KB

Azi: 45 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

333 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN