FACTORI FUNDAMENTALI AI DEZVOLTĂRII PSIHICE
Cercetări privind influenţa eredităţii asupra unor trăsături de personalitate si asupra predispoziţiei la unele boli psihice.
Propus de: marian_dorin | 07.02.2017 09:32
FUNDAMENTE FILOSOFICE ŞI ETICE ALE EDUCAŢIEI SPECIALE
Implicaţiile filosofiei normalizării şi concepţiei integraţioniste asupra educaţiei şi calităţii vieţii la persoanele cu deficienţe.
Propus de: marian_dorin | 07.02.2017 09:31
Programa şcolară: reper obligatoriu pentru un demers flexibil?
Proiectarea curriculumului pe competenţe vine în întâmpinarea cercetărilor din psihologia cognitivă, conform cărora prin competenţă se realizează în mod exemplar transferul şi mobilizarea...
Propus de: marian_dorin | 30.11.2016 09:20
TEORIA ŞI METODOLOGIA EVALUĂRII
Evaluarea = mijloc de delimitare, fixare şi intervenţie asupra conţinuturilor şi obiectivelor educaţionale.
Propus de: marian_dorin | 30.11.2016 09:19
METODE TRADIŢIONALE DE PREDARE ( prezentare )
METODE ŞI TEHNICI MODERNE DE PREDARE-ÎNVĂŢARE A RELAŢIILOR SINTACTICE.
Propus de: marian_dorin | 30.11.2016 09:19
TEORIA ŞI METODOLOGIA INSTRUIRII
CLASIC ŞI MODERN ÎN TEORIA ŞI METODOLOGIA INSTRUIRII.
Propus de: marian_dorin | 10.11.2016 12:53
CURRICULUM EDUCAŢIONAL: PERSPECTIVE ŞI TENDINŢE ÎN ANALIZA CURRICULUM-ULUI ŞCOLAR
CONCEPTUL DE CURRICULUM - ABORDARE COMPREHENSIVĂ
Propus de: marian_dorin | 09.11.2016 09:57
Educaţia diferenţiată a învăţării se constituie ca o educaţie pe măsura elevilor, ceea ce conduce pe termen lung la formarea capacităţilor de autoinstruire şi dezvoltarea nevoii de învăţare...
Propus de: marian_dorin | 05.08.2016 17:34
TEORII ASUPRA ÎNVĂŢĂRII -perspective teoretice-
Modul în care se conceptualizează mecanismul învăţării se repercutează asupra modului de predare şi evaluare promovat. Modelul mental al profesorilor despre învăţare ghidează practica lor de...
Propus de: marian_dorin | 12.05.2015 10:00
TEHNICI DE MODIFICARE COMPORTAMENTALĂ APLICATE ÎN ŞCOALĂ
Managementul clasei este definit ca abilitatea profesorului de a programa şi organiza activităţile clasei în scopul asigurării unui climat favorabil învăţării. Managementul clasei are ca şi...
Propus de: marian_dorin | 12.05.2015 10:00
Gândirea critică- abilitatea pentru societatea cunoaşterii şi comunicării
Gândirea critică pare a fi una din abilităţile cheie care asigură succesul în societatea cunoaşterii şi comunicării.
Propus de: marian_dorin | 25.04.2015 15:18
CONCEPTE FOLOSITE ÎN EDUCAŢIA INTERCULTURALĂ
Definirea culturii ca element cheie în dezbaterile grupului de lucru, s-a bazat pe o largă înţelegere şi analiză a proceselor de confruntare şi de surmontare a dificultăţilor interacţionale dintre...
Propus de: marian_dorin | 13.03.2015 20:26
TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI ȘI A COMUNICĂRII -ghid-
Sugestii de activități si recomandari metodice.
Propus de: marian_dorin | 07.03.2015 11:43
PRINCIPII ALE EVALUĂRII CURSANŢILOR DIN CADRUL PROGRAMULUI „A DOUA ŞANSĂ” PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Evaluarea achiziţiilor elevilor ca şi a cursanţilor adulţi reprezintă un proces aflat în profunde schimbări în condiţiile în care transformări similare au loc în definirea obiectivelor învăţării,...
Propus de: marian_dorin | 07.03.2015 11:43
SPECIFICUL EVALUĂRII ÎN PROGRAMUL „A DOUA ŞANSĂ” LA ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR
Programul „A doua şansă” pentru învăţământul primar s-a impus ca o prioritate a Ministerului Educaţiei şi Cercetării în cadrul proiectului Phare 2003 / 005-551.01.02 „Acces la educaţie pentru...
Propus de: marian_dorin | 06.03.2015 09:53