Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Orientări generale ale educaţiei fozice, sportive şi artistice liceale în Franţa

Interesul pentru rolul educa?iei în ameliorarea vie?ii de azi, în lumina unei societ??i viitoare mai bune, trebuie s? se exprime în conceptualizarea acestei încrederi sub form? de programe axate...

Propus de: fili2006 | 15.05.2007 06:41

0 comentarii

Descărcaţi
doc 94KB

2 note

Rolul mişcărilor fizice în corectarea tulburărilor de psihomotricitate

Realizarea unui act motor adecvat se refer? nu numai la execu?ie, ci ?i la recep?ia ?i prelucrarea informa?iilor, sub controlul ?i domina?ia psihicului, implicând participarea unei func?ii...

Propus de: fili2006 | 15.05.2007 05:57

0 comentarii

Descărcaţi
doc 55KB

2 note

Rolul activităţilor de cunoaşterea mediului în îmbogăţirea cunoştin

Perioada pre?colar? con?ine sâmburi de fericire ce uneori pot ameliora nesiguran?ele vie?ii adulte.

Propus de: fili2006 | 14.05.2007 22:44

0 comentarii

Descărcaţi
doc 57KB

4 note

Valenţele nebănuite ale dramatizării în formarea şi dezvoltarea preşcolaril

În contextul schimb?rilor actuale ?i ale Reformei înv???mântului românesc, se impune stimularea spiritului creator, a receptivit??ii estetice.

Propus de: fili2006 | 14.05.2007 22:39

0 comentarii

Descărcaţi
doc 45KB

3 note

Amprenta personalităţii dascălului asupra sistemului de învăţământ

Fiecare om este unicat ?i nu poate înc?pea în nici un tipar universal valabil. Se pot stabili parametri pentru a m?sura personalitatea uman?.

Propus de: fili2006 | 14.05.2007 22:35

0 comentarii

Descărcaţi
doc 36KB

3 note

Azi: 2 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

58 voturi | 3 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN