Întrebări
teste online

109846 întrebări
Teste online Creaţi un test online Cum construim teste online
Şcoala cu
bune practici

107 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc PARTENERIAT CARTEA SI CULTURA IN COMUNITATEA LOCALA

8 decembrie 2010, 20:16

0 stele | 0 review-uri

Parteneriatul s-a incheiat intre biblioteca Colegiului Tehnic Victor Ungureanu Campia Turzii si Casa de Cultura "Ionel Floasiu" Campia Turzii. Scopul acestui parteneriat este acela de a întreprinde activităţi comune menite să promoveze, şcoala, elevii în cadrul comunităţii .Se urmăreşte realizarea de activităţi în comun cu Casa de Cultură, care este un promotor al culturii, artei, istoriei în comunitatea locală din Câmpia Turzii.

Învăţământ liceal - Resursele elevilor - Creaţii literare - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;

cristinantonia
15 materiale
0 au spus Mulţumesc.
1 comentariu
1484 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (1)

0 0

20.12.2010 18:46 cititor

Nu se deschide fisierul.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Azi: 12 evenimente

«NOIEMBRIE 2025»
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


PICTURI MURALE

Propus de: andra_andrusca2000

Sondajul zilei

Cum colaboraţi cu toți părinţii elevilor clasei dvs.? Comentați!

25 voturi | 1 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: mona-ton Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN