Şcoala cu
bune practici

45 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Științe - Stări de agregare

28 septembrie 2020, 10:53

0 stele | 0 review-uri

Schița lecției

maria_73
29 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
381 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii similare

Vizualizaţi
0 review-uri
4519 descărcări

Adăugat la:
17.11.2013

Recomandat de moderator Test sumativ la științe - CORPURILE

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 3-a;

aripidezapada

11 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
140 descărcări

Adăugat la:
27.05.2023

Proiect de lecție- Științe- Stări de agregare (solid, lichid, gazos)

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Lecţii - Clasa a 3-a;

Laura_FFF | Scoala Gimnaziala "Avram Iancu" Campia Turzii

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
131 descărcări

Adăugat la:
23.08.2023

Test de evaluare tip grilă. Științe clasa a III-a

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 3-a;

Nica_Daiana_Cristina | Scoala Gimnaziala Nr.4 Ramnicu Valcea

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Azi: 50 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

316 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN