ȘTEFAN AUGUSTIN DOINAȘ - BALADA PRINȚULUI NESĂRUTAT (un comentariu) – Lecţii educative pentru elevii din clasele IX-XIII
23 iulie 2016, 15:57
Studierea baladelor lui Ștefan Augustin Doinaș dezvăluie o interesantă modalitate de abordare a folclorului, și anume, faptul că în textura poeziei se împletesc elemente folclorice tradiționale care sunt răstălmăcite și capătă noi și neașteptate semnificații.
Această constatare este și mai evidentă când poetul abordează mituri fundamentale ale culturii noastre populare, „citindu-le” cu sensibilitatea și înțelegerea omului modern.
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Proiecte educaţionale - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Metode: Metode activ-participative
1565 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Adjectivele din grupa (clasa) a II-a
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Adjectivele din grupa )clasa I
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Conjunctiv prezent si imperfect
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.