INTELIGENŢA EMOŢIONALĂ – FACTOR DE REUŞITĂ ÎN INTEGRAREA PREŞCOLARILOR CU DEFICIENŢE AUDITIVE
1 februarie 2011, 17:01
Integrarea copiilor cu cerinţe educative speciale (deficienta de auz)devine o realitate şi de multe ori concentrându-ne pe rezultatele şcolare trecem cu vederea aspectele emoţionale pe care aceştia le întâmpină în desluşirea şi exprimarea adecvată a emoţiilor astfel ajungând să se simtă permanent frustraţi şi izolaţi social.
Învăţământ preşcolar - Alte discipline - Diverse - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro

Învăţământ preşcolar - Alte discipline - Lecţii - Grupa mică; Grupa mijlocie;
iuiu_flori | Gradinita cu program prelungit Dumbrava Minunata Ramnicu Valcea
3 comentarii

Sa-l ajutam pe mos Nicolae sa ajunga la casuta!
Învăţământ preşcolar - Alte discipline - Lecţii - Grupa mijlocie;
odoani | Gradinita cu Program Prelungit "Sfantul Nicolae" Campulung
1 comentariu

Învăţământ preşcolar - Alte discipline - Teste - Grupa mare;
margot11279 | Gradinita cu program prelungit Nr.17 Tulcea
7 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.