Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Evaluare ( 0-10 000)

14 octombrie 2021, 09:58

0 stele | 0 review-uri

Evaluarea competentelor 0-10 000.

PUSA3362
12 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
191 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
2893 descărcări

Adăugat la:
15.11.2011

Recomandat de moderator Adunarea si scaderea 0--10 000

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 3-a;

geaninab | Scoala Gimnaziala Plevna

5 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
4250 descărcări

Adăugat la:
21.04.2013

Recomandat de moderator Proba evaluare la matematica, cls a-III-a

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

syilvia | Scoala Gimnaziala Nr.1 Chiraftei

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
2752 descărcări

Adăugat la:
22.03.2014

Recomandat de moderator Test de evaluare la MATEMATICA. Adunarea si scaderea numerelor 0-10 000

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

yonutzlungu | Scoala Gimnaziala Plopu

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Cum vorbim copilului despre noul an scolar

Adaptarea la clasa a cincea

Azi: 2 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

59 voturi | 3 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN