plan lectie
19 octombrie 2005, 19:12
unitatea de invatare statul si politica,Noul echilibru in Europa
Învăţământ liceal - Istorie - Lecţii - Clasa a 10-a;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
















Comentarii (3)
Stimate Domnule Profesor,
Nu inteleg care au fost ratiunile dupa care va ghidati atunci cand cuprindeti, in proiectul didactic al Dvs, competentele generale si cele specifice si nu se regasesc obiectivul fundamental si obiectivele operatioane ale lectiei, stiuta fiind valoarea acestora din urma in cuantificarea invatarii si evaluarii. De asemenea, nu inteleg de ce, daca doriti sa prezentati un proiect didactic model, tabelul cu scenariul este, scuzati expresia, asa de subtirel, fara sa prezentati intreaga activitate de organizare si realizare a predarii si, mai ales, a invatarii, evaluarii si autoevaluarii. Ar fi utila consultarea detaliata a unei lucrari de didactica, care sa se regaseasca si in bibligrafie. Nu de alta dar eu ca viitor profesor am nevoie de modele si multe din materialele on-line nu sunt calitative. Cu bine. mitib
imi pare rau dar nu ati citit pr de istorie, ca sa realizati ca obiectivele operationale sunt utilizate la clasele V-IX.
lecţia prezentată poate constitui un model... pe care nu suntem obligaţi să-l folosim. Oricum pot fi făcute îmbunătăţiri de substanţă având în vedere că:
1. lipseşte rubrica de evaluare
2. idem cea de observaţii
3.nu se fac referiri la resursele umane şi organizaţionale (activitate frontală? individuală?...)
4. obiectivele operaţionale pot fi mai bine formulate: deoarece avem 2 verbe de "caracterizează", 2 verbe de "analizază" şi 1 de "explică"... elevii de clasa a X-a cred că pot mai mult...
5. activitatea elevilor se poate reformula având în vedere accentul pus în predarea-evaluarea cunoştinţelor pe metodele activ-participative...ş.a.
Cum am mai spus lecţia propusă este un model...şi nimeni nu poate obliga să-l urmăm.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.