Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

ppt Instrumente si tehnici de laborator

23 martie 2010, 14:40

0 stele | 0 review-uri

Tipuri de termometre

vanghelis
10 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
988 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (1)

1 0

14.02.2013 13:23 viorelasim

Salut Madam !!!!!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
32 descărcări

Adăugat la:
20.12.2023

Proiect didactic: Controlul produselor de panificație coapte

Învăţământ profesional şi tehnic - Industrie alimentara - Lecţii - Clasa a 10-a;

Simona92 | Colegiul Tehnic "Danubiana" Roman

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2 descărcări

Adăugat la:
24.03.2024

Influența presiunii osmotice asupra microorganismelor

Învăţământ profesional şi tehnic - Industrie alimentara - Lecţii - Clasa a 10-a;

alyens | Liceul Tehnologic de Industrie Alimentară "Terezianum" Sibiu

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2 descărcări

Adăugat la:
24.03.2024

Influența presiunii osmotice asupra microorganismelor

Învăţământ profesional şi tehnic - Industrie alimentara - Lecţii - Clasa a 10-a;

alyens | Liceul Tehnologic de Industrie Alimentară "Terezianum" Sibiu

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Azi: 47 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

294 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN