Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Vulcanismul

3 ianuarie 2012, 08:35

0 stele | 0 review-uri

Teoria inteligentelor multiple aplicata intr-o lectie de geografie -plan de lectie cu sarcini de lucru diferentiate

dumitrescu
288 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
1634 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1173 descărcări

Adăugat la:
05.12.2008

Agentii interni si relieful creat

Învăţământ liceal - Geografie - Proiecte educaţionale - Clasa a 9-a;

eduardus

1 a spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
0 review-uri
1597 descărcări

Adăugat la:
29.04.2010

vulcanismul

Învăţământ liceal - Geografie - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 11-a;

radubereteu | Colegiul National "Moise Nicoara" Arad

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
461 descărcări

Adăugat la:
29.12.2014

Mişcările tectonice,vulcanismul şi seismicitatea

Învăţământ liceal - Geografie - Lecţii - Clasa a 9-a;

minaalina | Liceul Tehnologic Draganesti Vlasca

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Ziua Culturii Nationale in familie

Momente de sarbatoare

Azi: 29 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

424 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN