Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc circuite electronice

25 martie 2009, 19:33

0 stele | 0 review-uri

schema bloc a unei surse stabilizate de tensiune

redresoare

filtre de netezire

alex_petrescu73
3 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
283 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Planificări recomandate de comunitatea Didactic.ro

Descărcaţi
0 review-uri
18 descărcări

Adăugat la:
29.03.2021

studiul tranzistorului bipolar

Învăţământ profesional şi tehnic - Electrotehnică aplicată - Fişe de lucru - Clasa a 11-a;

lascoi | Liceul Tehnologic de Electronica si Automatizari "Caius Iacob", Arad

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
6 descărcări

Adăugat la:
29.03.2021

analiza FOURIER

Învăţământ profesional şi tehnic - Electrotehnică aplicată - Fişe de lucru - Clasa a 11-a;

lascoi | Liceul Tehnologic de Electronica si Automatizari "Caius Iacob", Arad

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
14 descărcări

Adăugat la:
29.03.2021

studiul stabilizatoarelor cu DZ

Învăţământ profesional şi tehnic - Electrotehnică aplicată - Fişe de lucru - Clasa a 11-a;

lascoi | Liceul Tehnologic de Electronica si Automatizari "Caius Iacob", Arad

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Azi: 29 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

426 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN