Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Test - Comunicare profesionala anul I postliceal

6 iunie 2018, 08:58

0 stele | 0 review-uri

Evaluare pe parcurs prin test, Anul I postliceal, Disciplina Comunicare profesională

Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Teste - Clasa a 13-a;

Subtip: Teste finale

1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
101 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
4 descărcări

Adăugat la:
27.02.2024

Depistarea și înlăturarea defectelor echipamentelor electrice și electronice

Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Lecţii - Clasa a 13-a;

vitaliepaduraruro

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1 descărcare

Adăugat la:
27.02.2024

Senzorul de debit de aer in masa – Mass Air Flow ( MAF ). Semnalele de intrare şi ieşire a debitmetrelor.

Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Fişe de lucru - Clasa a 13-a;

vitaliepaduraruro

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1 descărcare

Adăugat la:
27.02.2024

Semnalele de intrare şi ieşire a debitmetrelor. Senzorul de debit de aer in masa – Mass Air Flow ( MAF )

Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Fişe de lucru - Clasa a 13-a;

vitaliepaduraruro

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 39 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

335 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN