Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Fişă de lucru -recapitulare iniţială MEM

17 august 2022, 21:44

0 stele | 0 review-uri

Fișa urmărește sistematizarea noțiunilor dobândite pe parcursul clasei a II-a.

FL_VISOIU
15 materiale
4 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
233 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru similare

Vizualizaţi
0 review-uri
737 descărcări

Adăugat la:
23.08.2013

Fisa de lucru

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 3-a;

Gradinar | Scoala Gimnaziala Nr.1 Marasesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
721 descărcări

Adăugat la:
16.08.2019

Fișă de lucru la matematică,clasa a III-a

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 3-a;

monica_67 | Scoala Gimnaziala Nr.11 "George Tutoveanu" Barlad

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
152 descărcări

Adăugat la:
20.05.2021

Ne pregătim de evaluare inițială- fișă pe numere

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 3-a;

elena_sm | Scoala Gimnaziala "Mihai Eminescu" Roman

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Azi: 45 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

329 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN