Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Iarna cea frumoasa- joc didactic interdisciplinar

30 martie 2009, 14:44

0 stele | 0 review-uri

Proiectul de lectie propus este o activitate de verificare si consolidare a cunostintele in care am folosit metoda cubului.Avand grupa mica pe fetele cubului am folosit in loc de cifre culori.

Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Lecţii - Grupa mică; Grupa pregătitoare;

ioa_ale
1 material
6 au spus Mulţumesc.
3 comentarii
2956 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (3)

0 0

01.04.2009 21:18 sigrid

Aceasta lectie este un joc pe care il puteti numi cum doriti dar nu are legatura cu metoda cubului. Aceasta metoda are doua reguli de aur: fiecare copil trebuie sa parcurga exact in ordine cele sase sarcini, iar daca nu e posibil, nivelul grupei fiind de 3-4 ani, macar primele patru, dar si acestea parcurse exact in ordine. Acest lucru se justifica in felul urmator: metoda cubului este o metoda de dezvoltare a gandirii critice iar sarcinile cubului sunt graduale din punct de vedere al dificultatii si al nivelului la care este solicitata gandirea copilului. De la un simplu descrie pana la complexul argumenteaza, fiecare copil care participa trebuie sa le parcurga pe rand (sau macar primele patru). a doua observatie ar fi ca aceasta metoda merge in faza de reflectie a activitatii, sau in fixarea cunostintelor pe sistemul traditional. Sarcinile sunt gresit alese, de ex. la asociaza, copilul trebuie sa asocieze ceva temei date, adica iarna, nu invers, sa asocieze jocurilor anotimpul, etc. Brainstormingul merge numai in evocare, adica undeva la reactualizarea cunostintelor pe sistemul traditional de organizare a activitatii...

0 0

01.04.2009 22:25 ioa_ale - Autor

Va multumesc pentru explicatiile date. Se pare ca am inteles gresit modul in care se utilizeaza aceasta metoda dar acum am inteles.

0 0

01.04.2009 22:25 ioa_ale - Autor

Va multumesc pentru explicatiile date. Se pare ca am inteles gresit modul in care se utilizeaza aceasta metoda dar acum am inteles.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
6510 descărcări

Adăugat la:
20.02.2014

Recomandat de moderator Fisa de lucru-figurile geometrice 2

Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Fişe de lucru - Grupa mare; Grupa pregătitoare;

liberta | Gradinita cu program prelungit Nr.1 Reghin

8 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
5 review-uri
12648 descărcări

Adăugat la:
28.04.2014

Recomandat de moderator "Ne jucam cu forme geometrice"

Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Teste - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare;

tinamadin | Scoala Gimnaziala "Mircea Eliade" Oltenita

12 au spus Mulţumesc.   2 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
9067 descărcări

Adăugat la:
18.06.2016

Recomandat de moderator Evaluare la matematică -Domeniul Știință (DȘ)

Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Fişe de lucru - Grupa mare; Grupa pregătitoare;

valyputere

23 au spus Mulţumesc.   11 comentarii

Articole recomandate

Manuale INTUITEXT clasa 0

Resurse potrivite prescolarilor, la preturi accesibile!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Manuale INTUITEXT clasa 0

Resurse potrivite prescolarilor, la preturi accesibile!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Azi: 33 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

406 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN