Sesiune Euroregionala de Comunicari Stiintifice pentru Profesorii de la Colegii Tehnice si Grupuri Scolare

Editia a V-a a Sesiunii Euroregionale pentru Profesori isi propune publicarea unei carti inregistrata ISSN cu lucrarile autorilor. Participarea este indirecta, motiv pentru care nu se acorda diplome sau adeverinte. Punctele din fisa de evaluare se vor acorda pentru publicarea de articole.

Nume proiect: Cunostinte, cercetare, meserie - calea spre dezvoltare personala

Organizatori: Colegiul Tehnic Energetic "Regele Ferdinand I" din Timisoara, in colaborare cu Universitatea de Vest, Timisoara, Universitatea Politehnica, Timisoara, si Inspectoratul Scolar Judetean Timis.

Condiţii de participare: Mentionate in Metodologia de organizare a Sesiunii, atasata prezentului anunt. Inscrierea se face pana in 11 noimebrie, iar transmiterea lucrarilor pana in 25 Noiembrie 2015.

Perioadă înscriere: 21.10.2015 - 11.11.2015

Perioadă desfăşurare: 13.10.2015 - 08.02.2016

 

Dragi colegi,
Va invitam sa luati parte la Sesiunea Euroregionala de Comunicari Stiintifice pentru Profesori din acest an.
V-am atasat metodologia.
Va asteptam cu drag!
Comisia de organizare
Colegiul Tehnic Energetic "Regele Ferdinand I", Timisoara

 

Învăţământ profesional şi tehnic | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: espsrl | 21.10.2015 12:55 | 1454 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 14 evenimente

«IANUARIE 2022»
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Toate evenimentele

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre condițiile tehnice pentru lucrul online(local sau la distanță) in școala dvs.?

496 voturi | 10 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN