Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

De ce nu le place copiilor să învețe singuri acasă

Da, îndeosebi în primii ani de școală, specialiștii în educație recomandă ca elementele ludice să aibă o pondere semnificativă în actul educațional.

Copiii din clasele primare nu se concentrează atât de ușor, nu sunt atenți pe intervale lungi de timp și sunt tot timpul cu gândul la joacă.

De aceea, jocul este calea sigură de a le oferi informațiile necesare.

Așadar, cum îmbinăm ludicul cu educația pentru a încuraja o atitudine pozitivă a copiilor în raport cu școala?

Jocul își găsește locul în orice lecție. Elementele de joc se află presărate și îmbinate printre elementele de învățare pentru a face învățarea mai plăcută și a elimina oboseala.

De multe ori elevii mei constată cu regret cât de repede trec orele de curs când activitățile de învățare conțin elemente ludice, care sunt preferatele lor”, este de părere Iuliana Drăgan, specialist Intuitext în educație și profesor pentru învățământul primar.

 

Cum ne ajutăm copiii să învețe cu plăcere

În ultima perioadă, sistemul de educație din România a permis pătrunderea unor metode alternative de studiu:soft-uri educaționale, platforme online de învățare.

 

Citiți articolul integral.

Învăţământ primar | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: ScoalaIntuitext | 06.02.2019 07:51 | 632 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Cum vorbim copilului despre noul an scolar

Adaptarea la clasa a cincea

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 2 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

59 voturi | 3 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN