Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs National Interdisciplinar

SCOP: Promovarea concursurilor de utilizare a calculatorului pentru copii, stimulând imaginația copiilor şi promovarea lucrului în echipă, prin dezvoltarea cooperării între şcoli, licee, cercuri de profil din palate şi cluburi în realizarea acestui tip de concurs. Valoarea adaugată a proiectului constă în : 1. Faptul că participanții vor face transferul în realitate al achizițiilor dobândite/dezvoltate, dând produselor informatice realizate o utilitate în viața de zi cu zi. 2. Componenta de consiliere profesională, elevii înțelegând rolul pe care calculatorul îl are în exersarea diferitelor meserii.

Nume proiect: „Calculatorul-instrument de dezvoltare personala si profesionala”

Organizatori: Palatul Copiilor Craiova

Condiţii de participare: Interdisciplinaritate informatica-arte-stiinte-culturi si civilizatii, etc

Perioadă înscriere: 01.05.2015 - 04.06.2015

Perioadă desfăşurare: 02.01.2015 - 30.06.2015

Concurs National Interdisciplinar „Calculatorul-instrument de dezvoltare personala si profesionala”

Concursul se adresează atât elevilor pasionați de informatică, cât și celor pasionați de alte domenii educaționale: știință/ arte/ sport/ tehnică/ ecologie/ orientare turistică, etc.

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: radulescu_claudia | 24.05.2015 23:15 | 1230 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 38 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

367 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN