Şcoala cu
bune practici

45 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs interjudețean înscris în CAERI 2018

Concursul se va desfășura sub forma dezbaterilor argumentative, având teme legate de promovabilitatea la examenul de bacalaureat, absenteism și abandon școlar.

Nume proiect: Tineri debateri-încrezători in succes

Organizatori: Prof. Drăguț Violeta Prof. Stoian Preda Tatiana Florica Prof. Telescu Violeta

Condiţii de participare: Elevii din clasele VIII-XII

Perioadă înscriere: 11.12.2017 - 12.11.2018

Perioadă desfăşurare: 01.12.2017 - 23.12.2018

Trei elevi, din cei care sunt cei mai bine pregătiţi, însoţiţi de un profesor instructor, vor participa la concursul organizat între şcoli. Un elev poate participa o singură dată la concurs pe toată perioada proiectului. Concursul se va desfăşura în școlile participante la acţiune, fiecare va suporta cheltuiala de transport, cazare şi masă pentru echipa sa; este de preferat ca echipele să fie cazate în internatele liceelor gazdă contra cost. Concursul se va desfășura după modelul Olimpiadei naționale Tinerii dezbat, dar vor fi moțiuni legate de promovabilitatea la examenul de bacalaureat, absenteism și abandon școlar. Moțiunile vor fi publicate cu 30 de zile înainte de concurs. Vor fi 4 concursuri, o școală poate participa la toate concursurile sau la un singur concurs. Dezbaterea va avea loc succesiv cu câte 2 echipe, care îşi vor schimba rolurile în a doua rundă. Dacă iniţial au fost pro, ulterior vor fi contra. În a treia runda se va redistribui arbitar rolurile si echipele. Punctajul va fi făcut de către toți profesorii participanţi în concurs. Profesorii care au la un meci elevi în concurs vor avea rol de observatori fără drept de arbitraj, arbitrând pentru alte meciuri și alte echipe. Se va puncta veridicitatea și structura argumentelor, puterea de convingere, exemplificarea argumentului şi mimica. Punctajele vor fi pentru fiecare aspect al argumentării detaliate în baremul de arbitaj. A doua zi- va avea loc a para rundă. Echipele care au obţinut primele două punctaje vor avea roluri de guverne iar echipajele clasate pe următoarele locuri vor reprezenta parlamentul. Propusele guverne vor prezenta fiecare câte un proiect de lege pentru rezolvarea problemelor şcolare legate de absenteism şi de abandon şcolar, proiectul trebuie să fie bine argumentat. Parlamentul va face interpelări, va propune moţiuni. Primele două echipe din guvern, pe baza votului din parlament, vor fi declarate pentru locul I şi locul al II-lea. Echipele din parlament în ordineaa punctajelor obținute vor primi locul al III-lea şi menţiuni. Punctajul pentru locul al III-lea şi menţiuni se va face de către un juriu format din toţi profesorii participanti la proiect. Echipele câştigatoare vor primi diplome. Concursurile se vor desfășura Planificare concursuri în cadrul activității Elevi debateri-încrezători în succes AN I 16 - 17 DECEMBRIE 2017 - Liceul Tehnologic Costești – jud. Argeș 16 - 17 MARTIE 2018 - Colegiul Tehnic Alexandru Domșa Alba-Iulia – jud. Alba 15 - 16 IUNIE 2018 - Liceul Tehnologic Gheorghe Miron Costin Constanța – jud. Constanța 15 - 16 DECEMBRIE 2018 - Liceul Tehnic Dimitrie Petrescu Caracal – jud. Olt pentru inscriere solicitati fisa si acordul de parteneriat la adresa vornicu53@yahoo.com

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: v_violeta | 11.12.2017 12:38 | 2249 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (1)

0 0

14.12.2017 16:09 rodica_plesa

A apărut calendarul? Nu se vede nicăieri.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

321 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN