Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Clasificarea incendiilor

4 stele

Incendii

09.08.2020 23:16

Nivel de dificultate: mediu

O fișă de documentare extrem de utilă la predarea-învățarea conținuturilor legate de incendii, din cadrul modulului Sănătatea şi securitatea muncii și protecția mediului în industria textilă și pielărie, care se studiază în clasa a IX-a, de către elevii care se pregătesc în domeniul industrie textilă și pielărie. Cuprinde aspecte privind clasificarea incendiilor, materiale folosite pentru stingerea incendiilor, mijloace tehnice de prevenire şi stingere a incendiilor, echipamente pentru prevenirea şi stingerea incendiilor – hidranți, stingătoare (tipuri de stingătoare, ghid de alegere a tipului de stingător în funcţie de clasa de incendiu, utilizarea stingătorului, reguli pentru stingerea incendiului) cu ilustrări grafice.

Vedeţi mai mult
andrei2na
71 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Clasificarea incendiilor

5 stele

Incendii

05.08.2020 19:30

Nivel de dificultate: mediu

Vedeţi mai mult
doi_andrei
20 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Curatarea utilajelor de la locul de munca

5 stele

Curățarea utilajelor de la locul de muncă

03.08.2020 20:55

Nivel de dificultate: mediu

O fișă de documentare bine structurată, deosebit de folositoare la predarea-învățarea temei Curățarea utilajelor de la locul de muncă, din cadrul modulului Planificarea activităţii proprii, care se parcurge în clasa a X-a, domeniul de pregătire profesională Industrie textilă și pielărie. Cuprinde aspecte privind operația de curățare a utilajelor – definiție, scop, mod de realizare, periodicitate, materiale utilizate la curăţarea utilajelor și caracteristicile pe care acestea trebuie să le aibă, graficul de curățare și informațiile pe care le cuprinde. Un plus îl reprezintă exemplificarea realizării operației de curățare pentru mașini și utilaje din domeniul confecțiilor.

Vedeţi mai mult
andrei2na
71 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

UNGEREA UTILAJELOR DE LA LOCUL DE MUNCĂ

5 stele

Ungerea utilajelor de la locul de muncă

03.08.2020 20:43

Nivel de dificultate: mediu

O fișă de documentare bine concepută, deosebit de utilă la predarea-învățarea temei Ungerea utilajelor de la locul de muncă, din cadrul modulului Planificarea activităţii proprii, care se parcurge în clasa a X-a, domeniul de pregătire profesională Industrie textilă și pielărie. Cuprinde: explicarea noțiunii de uzură, definirea operației de ungere, aspecte privind lubrifianții – definire, rol, clasificare, condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească materialele de ungere, efectele economice ale utilizării lubrifianţilor.

Vedeţi mai mult
andrei2na
71 review-uri