Şcoala cu
bune practici

45 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Planificare istorie cls. a XII, tehnologic, 1 oră/săptămână

5 stele

Foarte bun

09.10.2020 19:27

Nivel de dificultate: dificil

Este foarte bine întocmit și se pretează la cerințele actuale,este un material util pentru profesorii de istorie debutanți și nu numai. Dovadă stau si numărul mare de descarcari. Ca profesor de istorie voi tine cont de acesta, fiind și un model pentru mine

ANALIA_20
11 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Anul 1989 în Europa. ( prabusirea regumurilor comuniste)

5 stele

Anul 1989 in Europa

04.08.2020 14:00

Nivel de dificultate: mediu

Un proiect de lectie util,bine organizat si structurat,o tema de mareinteres.
Autorul foloseste metode moderne ,implicand elevii pri descoperirea de noi informatii si prin metoda problematizarii .Se prezinta foarte clar si obiectiv prabusirea regimurilor comuniste.
Autorul utilizeaza fise de activitate si rebus,starnind astfel interesul si motivatia elevilor

madarasmonica
5 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Terorismul international

5 stele

Un plan de lectie bun

24.07.2020 23:52

Nivel de dificultate: mediu

Tema se incadreaza corect in unitatea de continut Cooperare si conflict . Materialul defineste notiunea de Terorism ,ofera o lista a organizatiilor teroriste . Se propune in activitatea la clasa parcurgerea unor fise de lucru si vizualizarea unui film documentar

sovagoadrian
9 review-uri

Review util:

Da (1)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 52 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

320 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN