Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
131 descărcări

Adăugat la:
20.09.2015

Les projets

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Proiecte educaţionale - Clasa a 12-a;

geoprof | Liceul Teoretic "Mihai Sadoveanu" Borca

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
3046 descărcări

Adăugat la:
27.11.2008

proiecte educationale europene

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Proiecte educaţionale - Grupa mică; Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;

geoprof | Liceul Teoretic "Mihai Sadoveanu" Borca

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
440 descărcări

Adăugat la:
12.05.2010

les structures conditionnelles

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Proiecte educaţionale - Clasa a 8-a;

geoprof | Liceul Teoretic "Mihai Sadoveanu" Borca

3 au spus Mulţumesc.   3 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1390 descărcări

Adăugat la:
21.04.2010

les adjectifs possessifs

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Proiecte educaţionale - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

geoprof | Liceul Teoretic "Mihai Sadoveanu" Borca

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
354 descărcări

Adăugat la:
27.03.2008

LES TEMPS COMPOSÉS DE L’INDICATIF 1

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Proiecte educaţionale - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

geoprof | Liceul Teoretic "Mihai Sadoveanu" Borca

5 au spus Mulţumesc.   6 comentarii

Azi: 38 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

360 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN