Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
1479 descărcări

Adăugat la:
25.05.2010

RECAPITULARE. GEOMETRIE. clasa a II-a şi a IV-a simultan. fisa de lucru

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 2-a; Clasa a 4-a;

popister_emilia

3 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
0 review-uri
933 descărcări

Adăugat la:
25.05.2010

RECAPITULARE. GEOMETRIE. clasa a II-a şi a IV-a simultan

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 2-a; Clasa a 4-a;

popister_emilia

6 au spus Mulţumesc.   2 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2014 descărcări

Adăugat la:
16.05.2009

Recomandat de moderator Fisa recapitulare.

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;

popister_emilia

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
485 descărcări

Adăugat la:
16.05.2009

Fisa transdisciplinara.

Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Fişe de lucru - Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

popister_emilia

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
3215 descărcări

Adăugat la:
16.05.2009

Harta lecturii. Puiul dupa I.AL. Bratescu-Voinesti

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;

popister_emilia

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2780 descărcări

Adăugat la:
16.05.2009

Fisa consolidare. Caracteristicile corpurilor geometrice.

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;

popister_emilia

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 33 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

409 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN