Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
156 descărcări

Adăugat la:
13.03.2023

Educația pentru valori în învățământul preșcolar

Învăţământ preşcolar - Domeniul Om şi Societate (DOS) - Diverse - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare;

alinasimonatim | Gradinita cu program prelungit Nr.5 "Clopotel" Barlad

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
18 descărcări

Adăugat la:
07.06.2022

Omul sfinteste locul-harta proictului

Învăţământ preşcolar - Domeniul Om şi Societate (DOS) - Diverse - Grupa mare;

alinasimonatim | Gradinita cu program prelungit Nr.5 "Clopotel" Barlad

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
17 descărcări

Adăugat la:
11.02.2021

REBUS - IARNA

Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Diverse - Grupa mare;

alinasimonatim | Gradinita cu program prelungit Nr.5 "Clopotel" Barlad

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
135 descărcări

Adăugat la:
04.06.2018

ABORDAREA INTEGRATĂ A CONŢINUTURILOR ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR

Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Diverse - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare;

alinasimonatim | Gradinita cu program prelungit Nr.5 "Clopotel" Barlad

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
389 descărcări

Adăugat la:
20.12.2012

problema copiilor autisti in sec XXI

Învăţământ preşcolar - Alte discipline - Diverse - Grupa mare;

alinasimonatim | Gradinita cu program prelungit Nr.5 "Clopotel" Barlad

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 45 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

329 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN