Eco-Art - Parteneriat scoalar national 2008-2009
10 ianuarie 2009, 17:59
Proiect privind protectia mediului inconjurator prin intermediul artei
Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Proiecte educaţionale - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;
14 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Adunarea nr. naturale formate din zeci - clasa I; "Rapsodii de primavara" de G. Toparceanu "
Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 3-a;
180168 | Alta institutie
0 comentarii
Proiect didactic clasele II- IV
Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Lecţii - Clasa a 2-a; Clasa a 4-a;
bulgaras | Scoala Primara Gaiseanca
0 comentarii
Proiect didactic Clasele II-IV Limba romana -Matematica
Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Lecţii - Clasa a 2-a; Clasa a 4-a;
bulgaras | Scoala Primara Gaiseanca
0 comentarii
Comentarii (6)
12.01.2009 21:00 marineta75
Este o initiativa laudabila.Mult succes in derularea interesantelor activitati propuse.Felicitari!
22.01.2009 13:52 mihaela_simionica
V-am notat cu nota 1 pentru ca asta primesc cei care copiaza! Faceti de rusine breasla dascalilor!
23.01.2009 14:04 mihaela_simionica
Comunicarea eficienta intre institutia organizatoare si scolile participante nu inseamna acceptarea plagiatului, ci efortul comun in atingerea obiectivelor si desfasurarea parteneriatului. Nu am avut nimic impotriva atunci cand colega dumneavoastra m-a anuntat ca ar mai dori si altcineva sa participe (stiti foarte bine ca initial eu am facut doar ei propunerea, ci m-am bucurat pentru ca , in sinea mea, am gandit ca sunteti la fel de serioasa. Insa dupa cum stau lucrurile pe aici, se pare ca va ocupati numai cu asa ceva (a se vedea comentariul userului "natyd"), mai ales ca nu ati contribuit cu macar un rand la elaborarea proiectului. Va doresc ca pe viitor sa elaborati dumneavoastra proiecte, poate asa veti sti ce inseamna "furtul intelectual" pe propria piele. Apropos, daca veti avea nevoie de ajutor, vizitati-mi profilul, veti gasi acolo un mic ghid de creare si implementare, nu doar pentru parteneriate nationale cat pentru internationale. Cine stie, poate mai "luati" si de prin Europa!
26.01.2009 14:56 mihaela_simionica
Date fiind imprejurarile si faptul ca nu sunteti multumita de "comunicarea" intre scolile partenere, va scutim de efortul de a va cere scuze si de a va retrage onorabil din acest parteneriat, anuntandu-va ca noi, cadrele didactice din scoala coordonatoare, nu dorim sa facem echipa cu cineva care nu onoreaza deontologia profesionala si preferam sa prevenim eventuale incidente neplacute ce pot aparea pe viitor in detrimentul desfasurarii acestui parteneriat.
27.01.2009 17:40 mary_hartzan - Autor
Doua parteneriate asemanatoare le-am desfasurat in anul scolar trecut, cu judetele: Bacau (costume "ciudate" din materiale reciclabile si din natura)si Suceava, parteneriat international ("Munca si creatie", Educatie tehnologica-colaje din: hartie, fire, deseuri textile,pungi, peturi, combinate etc.), iar in judet,parteneriate cu doua scoli si expozitie la Biblioteca Judeteana "G. T. Kirileanu cu astfel de lucrari. Mi s-ar fi parut interesanta si deosebita intalnirea de la Casa Memoriala "Ion Creanga" din Humulesti unde elevii au ocazia sa faca schimb de idei, impresii, joc de rol. A fost intradevar o neatentie, o greseala a mea, facuta in graba,trimiterea proiectului in numele meu,pentru care imi cer scuze, desi se vedea bine ca e parteneriat intre trei judete si foarte clar initiatorul si coordonatorul proiectului. As fi dorit sa comunicam si direct, prin telefon, sa fiu informata de activitatile derulate, termenul exact de trimitere, modalitatea si altele, dar daca nu se poate...asta e. Astept un semn totusi de la dumneavoastra, macar sa acceptati scuzele. Colega are telefonul meu.
28.02.2009 15:50 tabacelea
sunt profesor la scoala cucuteni si am trimis din greseala referatul pe numele meu . numele elevai este Paiu Marioara. Numele meu este Tabacelea mihaela
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.