Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Evaluare - Nr. nat. 0 - 10 000

13 noiembrie 2021, 19:40

0 stele | 0 review-uri

Sper ca acest material să le fie util colegilor de la clasa a III-a.

lilianatgv2009
47 materiale
3 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
366 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste similare

Vizualizaţi
0 review-uri
2829 descărcări

Adăugat la:
21.01.2013

Recomandat de moderator Inmultirea nr. nat. in concentrul 0 -100

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 3-a;

aurasbz | Scoala Gimnaziala "Capitan Aviator Mircea T Badulescu" Buzau

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
174 descărcări

Adăugat la:
15.02.2024

ÎMPĂRȚIREA NR. NAT. ÎN CONCENTRUL 0-100

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 3-a;

paulinaadina3

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
3 descărcări

Adăugat la:
30.04.2024

Evaluare sumativă- Adunarea și scăderea nr.nat. 0-10000, cu trecere peste ordin

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 3-a;

marinescu_florina | Scoala Gimnaziala Nr.75 "Leonardo Da Vinci"

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Azi: 39 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

336 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN