Lecția „După fragi”-Exerciții de receptare mesaj si comunicare
4 septembrie 2020, 21:27
Vă prezint o lecție de comunicare și fixare a grupului de litere „gi”. Materialul se adresează elevilor cu tulburări de învățare din învățământul special și celor din învățământul integrat pentru care se impun planuri de recuperare curriculară.
Mult succes!
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Clasa a 5-a;
Subtip: Sinteza/Prezentare
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare integrata
714 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Pachia | Centrul Scolar Pentru Educaţie Incluziva Alba Iulia
1 comentariu
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Pachia | Centrul Scolar Pentru Educaţie Incluziva Alba Iulia
1 comentariu
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
anton_geovs | Scoala Gimnaziala Nr.1 "Al. I. Cuza" Vaslui
0 comentarii
Comentarii (2)
22.09.2020 13:50 hirlavalexandra
Buna ziua , pt clasa a V a dupa ce va ghidati ? Aveti manual pt educatie speciala ? Programa nu avem la dispozitie de aceea intreb . Multumesc pentru eventualul raspuns . O zi frumoasa.
15.11.2020 22:26 greabviorica - Autor
La clasa a V-a, specificul clasei mele este de deficiențe ușoară și adaptez continuu programa din școala de masă, simplificarea sarcinilor, evitarea metacomunicării cu accent pe funcționalitatea limbii, axarea în evaluare pe itemii obiectivi și semiobiectivi. Pentru elevii cuprinsi în planuri de intervenție, creez materiale, funcție de problematica abordată. Am creat manuale de Limba Română-gimnaziu care funcționează la nivel de unitate.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.