Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Sinteza proteinelor (proiect unitate de invatare, cls. a XII-a)

13 februarie 2007, 23:59

0 stele | 0 review-uri

Contine proiectul unei unitati de invatare si proiectul didactic al unei lectii din cadrul unitatii de invatare.

dgingu
10 materiale
4 au spus Mulţumesc.
1 comentariu
1255 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (1)

0 0

02.03.2007 22:05 mihaelah

1o*****

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
1 review
3020 descărcări

Adăugat la:
01.12.2013

Recomandat de moderator test si barem simulare bac bio

Învăţământ liceal - Biologie - Teste - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 12-a;

shanti

5 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
1 review
769 descărcări

Adăugat la:
21.10.2014

Recomandat de moderator ciclul celular-etape si importanta

Învăţământ liceal - Biologie - Lecţii - Clasa a 12-a;

cameliadusa | Colegiu Tehnic Transport Cai Ferate "A.Saligny" Simeria

9 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
1 review
402 descărcări

Adăugat la:
21.10.2014

Recomandat de moderator Țesuturi meristematice și definitive

Învăţământ liceal - Biologie - Lecţii - Clasa a 12-a;

cameliadusa | Colegiu Tehnic Transport Cai Ferate "A.Saligny" Simeria

9 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 2 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

58 voturi | 3 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN