TOMA ALIMOS-balada populara
8 ianuarie 2007, 19:58
caracteristicile speciei balada populara ,demonstratia ca opera TOMA ALIMOS face parte din aceasta specie.
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
25 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"
12 comentarii
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa 1;
mari_caraman71 | Scoala Gimnaziala "B.P. Hasdeu" Constanta
3 comentarii
ÎNVĂȚĂM SĂ SCRIEM CU ALBĂ CA ZĂPADA- SCRIEREA CU M ÎNAINTE DE B ȘI P
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;
florea_loredana | Scoala Gimnaziala Oniceni
6 comentarii
Comentarii (5)
16.01.2007 09:28 hapca
Felicitari!!! Nota 10*****
07.02.2007 20:28 kristophora
a puctat bine caracteristicile baladei populare si comentariu se inscrie in exegeza de varf a criticii literare.
02.04.2007 23:35 athos2108
Felicitari
14.04.2007 12:03 georgeta_i
Acest material vine in sprijinul elevilor care au de sustinut examenul de capacitate sau teza cu subiect unic. 10
08.03.2009 20:05 vanghelis007
Dincolo de aprecierile Dvs, care intr-un anumit cadru, sunt relativ exacte, vreau sa va spun cu totul altceva.Orice produs folcloric, este scris intr-un limbaj mai mult sau mai putin simbolic, pornind de la o realitate istorica, numita in limbajul folcloristicii actuale, arhetip.Daca arhetipul este locul de unde se pleaca, acela la care se ajunge, se numeste motiv folcloric, si reprezinta imaginea virtuala, fantastica a realitatii transmise prin simbol.Citirea unei balade, se face in doua feluri.Cea profana, valabila pentru elevi si profesori, si cea sacra, la care se folosesc tehnicile de interpretare hermeneutice, la care adera numai un numar limitat de specialisti, alcatuind ceea ce Dvs. cunoasteti sub numele de exegeza.Dvs., puteti spune foarte multe lucruri frumoase despre balada, dar majoritatea acestora sunt neadevarate, pentru ca analizele facute, nu tin cont de valoarea de semnificatie a baladei.Fiind vorba de un camp nelimitat de cercetare, fiecare o ia unde vede cu ochii, creind propria sa mitologie despre balada.Dar aceasta nu corespunde nici pe departe arhetipului de la care s-a pornit, fapt ce rataceste scoala in labirintul mitologiei, dand drept reale, propriile fantezii ale autorilor.Va sugerez un lucru.Puteti sa refuzati aceasta sugestie si lucrurile vor ramane la fel de bine batute in cuie.Intrati pe vanghelis008.wordpress.com, -care este lumea lui vanghelis, si veti gasi acolo cateva raspunsuri care au sa va surprinda.Nu va cer sa-mi dati note.Vreau numai sa fiti niste oameni deschisi la nou si sa va puneti putin la punct cu hermeneutica miturilor.Va asigur ca veti avea doar de castigat.Iar daca nu veti fi de acord cu mine, puteti sa puneti mana pe pietre si sa aruncati cu ele in mine.Va multumesc pentru atentie, vanghele Ion.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.