Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Recomandat de moderator doc CU LITERELE NE JUCAM!!!

6 februarie 2012, 12:11

0 stele | 0 review-uri

Literele V,F,Ş

dya_2127
49 materiale
2 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
3714 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
2819 descărcări

Adăugat la:
06.02.2012

Recomandat de moderator CU LITERELE NE JUCAM!!!

Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Teste - Grupa pregătitoare;

dya_2127 | Gradinita cu program prelungit Nr.1 Motru

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
5764 descărcări

Adăugat la:
06.02.2012

Recomandat de moderator CU LITERELE NE JUCAM!!!

Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Teste - Grupa pregătitoare;

dya_2127 | Gradinita cu program prelungit Nr.1 Motru

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
3291 descărcări

Adăugat la:
06.02.2012

Recomandat de moderator CU LITERELE NE JUCAM!!!

Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Teste - Grupa pregătitoare;

dya_2127 | Gradinita cu program prelungit Nr.1 Motru

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale INTUITEXT clasa 0

Resurse potrivite prescolarilor, la preturi accesibile!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 2 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

58 voturi | 3 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN