Şcoala cu
bune practici

6 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Test - Elemente componente pentru realizarea constructiilor

2 martie 2023, 12:32

0 stele | 0 review-uri

Evaluare formativa

Învăţământ profesional şi tehnic - Construcţii şi lucrări publice - Teste - Clasa a 9-a;

Subtip: Teste de evaluare sumativa

Abordări: Abordare interdisciplinara

cureui
10 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
10 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Descărcaţi
0 review-uri
321 descărcări

Adăugat la:
04.02.2018

Test evaluare _ M1

Învăţământ profesional şi tehnic - Construcţii şi lucrări publice - Teste - Clasa a 9-a;

niculescuemilia | Grup Scolar "Nicolae. Balcescu" Oltenita

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
35 descărcări

Adăugat la:
23.05.2022

Test de evaluare modulul I

Învăţământ profesional şi tehnic - Construcţii şi lucrări publice - Teste - Clasa a 9-a;

deaconuiolanda

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
13 descărcări

Adăugat la:
02.03.2023

Test verificare cunostinte - elemente componente pentru realizarea constructiilor

Învăţământ profesional şi tehnic - Construcţii şi lucrări publice - Teste - Clasa a 9-a;

cureui | Liceul Tehnologic "Grigore C. Moisil" Târgu Lăpuş

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Azi: 46 evenimente

«IUNIE 2023»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lalele

Propus de: crisanrd

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre greva declanșată luni 22 mai? Răspundeți și comentați.

305 voturi | 13 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN