Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Test de evaluare -U.Î. Adunarea şi scăderea numerelor naturale 0 – 1 000 000

26 iunie 2023, 09:48

0 stele | 0 review-uri

Test de nivel mediu

cammy
28 materiale
2 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
93 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste similare

Vizualizaţi
0 review-uri
336 descărcări

Adăugat la:
31.10.2022

test de evaluare unitatea de învățare 2 „În lumea vie”

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 4-a;

claudiasalapa | Scoala Gimnaziala Pades

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
43 descărcări

Adăugat la:
24.07.2023

Matematică si ... matematică

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 4-a;

crisila | Scoala Gimnaziala "Grigore Moisil" Ploiesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
281 descărcări

Adăugat la:
15.08.2023

Test de evaluare- Adunarea și scăderea 0- 1.000.000

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 4-a;

Elena-Lacrimioara_Busuioc | Scoala Gimnaziala Nr.3 Suceava

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa IV!

Pregatire eficienta pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Invatare online pentru elevii de clasa a IV-a!

Pregatire moderna pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Azi: 45 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

329 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN