Şcoala cu
bune practici

48 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Test de evaluare - tehnici de vanzare

22 martie 2023, 20:57

0 stele | 0 review-uri

test de evaluare + barem

Învăţământ profesional şi tehnic - Comerţ - Teste - Clasa a 11-a;

Subtip: Teste de evaluare sumativa

Metode: Metode activ-participative

Abordări: Abordare interdisciplinara

SERVICII
22 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
47 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
624 descărcări

Adăugat la:
14.09.2013

Recomandat de moderator test sumativ

Învăţământ profesional şi tehnic - Comerţ - Teste - Clasa a 11-a;

27041960 | Grup Scolar "Voievodul Gelu" Zalau

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
12 descărcări

Adăugat la:
11.03.2024

cap.3.3 Tipuri de surse de informații

Învăţământ profesional şi tehnic - Comerţ - Lecţii - Clasa a 11-a;

marge | Colegiul Economic "V. Madgearu"

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
6 descărcări

Adăugat la:
28.04.2024

Planificare calendaristică 11

Învăţământ profesional şi tehnic - Comerţ - Planificări - Clasa a 11-a;

gabidana | Liceul Tehnologic "Grigore C. Moisil" Târgu Lăpuş

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Azi: 29 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

475 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN