ROLUL PROGRAMELOR DE FORMARE ADRESATE CADRELOR DIDACTICE PENTRU CREŞTEREA CALITĂŢII ACTIVITĂŢII DE ÎNVĂŢARE
19 ianuarie 2020, 17:32
Analizând concepţiile teoretice şi practicile educative concrete, care pot fi identificate în diverse sisteme de învăţământ din lume în ceea ce priveşte formarea viitorilor profesori, putem remarca elemente asemănătoare. Există, cu siguranţă, un punct comun, identificabil în cadrul tuturor concepţiilor de formare, indiferent de paradigma care le fundamentează, şi anume necesitatea îmbinării pregătirii teoretice cu cea practică.
Învăţământ primar - Alte discipline - Diverse - Clasa a 4-a;
Învăţământ preşcolar - Alte discipline - Grupa mare; Grupa pregătitoare;
20 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
FISE INTERDISCIPLINARE-PROF.VASIU TATIANA-MANUELA
Învăţământ primar - Alte discipline - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
manuelatatiana | Scoala Gimnaziala "Fogarasi Samuel" Ganesti
1 comentariu
Învăţământ primar - Alte discipline - Lecţii - Clasa a 4-a;
0 comentarii
Proiect de lecţie, ştiinţe, Universul
Învăţământ primar - Alte discipline - Lecţii - Clasa a 4-a;
irizanina | Liceul "Mihai Eminescu"
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.