Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Recomandat de moderator doc Proiect de lectie Adunarea si scaderea nr. 0-10000

16 noiembrie 2013, 08:29

0 stele | 0 review-uri

lectie de consolidare

gabi_g
151 materiale
9 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
5104 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
752 descărcări

Adăugat la:
11.01.2018

Proiect didactic integrat Matematică+Științe- Consolidare

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa a 3-a;

valeria_clescu | Scoala Gimnaziala Vadastrita

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
2181 descărcări

Adăugat la:
13.06.2018

Proiect de lecție „Adunarea și scăderea nr.nat.0-10000, fără trecere peste ordin

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa a 3-a;

75loredana | Liceul de Arta "Stefan Luchian" Botosani

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
854 descărcări

Adăugat la:
04.03.2021

Proiect de lecție adunarea și scăderea nr. 0-10 000

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa a 3-a;

silviasigeorgiana | Scoala Gimnaziala Nr.3 Liesti

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Azi: 29 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

425 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN