Procedura de reclamatie
27 septembrie 2023, 10:28
Dacă o victimă nu poate aborda direct un presupus hărțuitor, el/ea poate aborda unul dintre membrii personalului desemnați responsabili pentru primirea plângerilor de hărțuire. Această persoană ar putea fi un alt reprezentant cu rol de conducere, un angajat desemnat de către conducerea institutiei sau o persoană din conducerea instituției.
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Diverse - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
94 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Călătorie în istoria cuvântului şi a cărţii
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Fişe de lucru - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
corneliacucu | Liceul cu Program Sportiv Bacau
0 comentarii
fise de lucru Managementul clasei de elevi
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Fişe de lucru - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
mceras | Scoala Gimnaziala Ziduri
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.