Letters, annoyingly silent... Literele, enervant de tacute...
10 august 2020, 20:05
Acest material se adreseaza elevilor de clasa a V-a si vizeaza evidentierea dificultatilor provocate de "Silent Letters", dificultati care se manifesta atat la vorbitorii nativi de limba engleza, cat si la cei care vor sa studieze limba engleza. Rezolvand sarcina propusa, elevii vor intelege contextual, ca "silent letters" sunt litere care nu corespund niciunui sunet, care se scriu, dar nu se pronunta.
Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Fişe de lucru - Clasa a 5-a;
Subtip: Fisa recapitulativa
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare interdisciplinara
10 materiale
Review-uri (2)
5 stele
Adăugaţi un review
Un material foarte bun
22.08.2020 14:52
Nivel de dificultate: mediu
Este un material pe care il voi folosi la clasa cu siguranta. Exercitii sunt foarte bine structurate si vor fi foarte utile la clasa ! Elevii vor fi foarte incantati de genul acesta de exercitii. Multumim pentru idee!
6 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (1) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Interesant și atractiv.
20.08.2020 22:41
Nivel de dificultate: mediu
Un material care dovedește că profesorul se gândește la elevi, la dificultățile prin care trec în procesul de învățare și încearcă să îi ajute. Mulțumim! Voi folosi acest material la clasele mele a 5-a.
11 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (1) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro
projet de lecon "Les fetes en France"
Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 5-a;
monica_maria81 | Scoala Gimnaziala Noslac
2 comentarii
Les adjectifs qualificatifs et de couleur
Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 5-a;
norkisana | Scoala Gimnaziala "Nicodim Ganea" Bistra
1 comentariu
Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Fişe de lucru - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
CrissMurgulet | Alta institutie
2 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.