Şcoala cu
bune practici

33 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx IN DRUM SPRE ORASUL ADULTILOR

9 august 2018, 15:46

0 stele | 0 review-uri

Copiii mici, aflati in preadolescenta, sunt in cautarea unor intrebari mari legate de identitatea personala: ce se intampla cu corpul meu, cred ca m-am indragostit, cum pot face fata emotiilor care ma stapanesc, cum pot spune NU in fata tentatiilor vietii. Vor incerca sa gaseseasca raspunsuri pana la sfarsitul adolescentei, raspunsuri care le vor marca intreaga viata.

Manuale Intuitext - Dezvoltare personală - Elemente de metodica - Manuale Intuitext clasa a III-a;

Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

Subtip: Proiect tematic

Metode: Metode activ-participative; Joc de rol; Joc de miscare; Metode alternative de evaluare

Abordări: Abordare interdisciplinara; Activitate in natura; Activitate practica

cristina0309
24 materiale
2 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
213 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Elemente de metodica recomandate de comunitatea Didactic.ro

Descărcaţi
1 review
482 descărcări

Adăugat la:
01.08.2018

PROIECT EDUCATIV mens sana in corpore sano

Manuale Intuitext - Dezvoltare personală - Elemente de metodica - Manuale Intuitext clasa a III-a;

cristina0309 | Colegiul Tehnic de Industrie Alimentară Craiova

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Egocentrismul la parinti

Echilibrul emotional

Azi: 30 evenimente

«FEBRUARIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre simularea Evaluării Naționale pentru clasa a 8-a? Votați ceea ce vi se pare mai important, comentați.

42 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN