EVALUAREA NAȚIONALĂ PENTRU ABSOLVENȚII CLASEI A VIII-A. ANUL ȘCOLAR 2020 - 2021 (1)
9 august 2020, 21:22
Testul propus este alcătuit după noua structură a subiectului de Limba și literatura română de la Evaluarea națională pentru absolvenții clase a VIII-a.
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Subtip: Test Evaluare Nationala clasa a VIII-a
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare interdisciplinara; Abordare transdisciplinara
168 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Sunflower200003 | Colegiul National "Zinca Golescu" Pitesti
4 comentarii
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Sunflower200003 | Colegiul National "Zinca Golescu" Pitesti
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Sunflower200003 | Colegiul National "Zinca Golescu" Pitesti
0 comentarii
Comentarii (3)
10.08.2020 11:27 anna-maia
Felicitări! Ati realizat un material util, așteptat, respectând structura modelului oficial. Sunt convinsă că a presupus un efort deloc de neglijat.
Bine ales textul-suport de la subiectul I, iar schimbul de mesaje elev-profesor - original.
De asemenea, poezia suscită o serie de interpretări personale și oferă deschidere spre semnificații nebănuite.
10.08.2020 11:37 anna-maia
Să-mi fie cu iertare...citind cu atentie cerintele, am observat o eroare: la subiectul II, ex. 1 atât în varianta a, cât si în varianta b, ambele cuvinte conțin diftong ( a) su-biec-te, mai; b) an-te-ri-oa-re, e-va-lu-a-rea).
10.08.2020 23:33 Sunflower200003 - Autor
La rândul meu, să-mi fie și mie cu iertare. Mulțumesc. Se poate întâmpla și la case mai mari, mai ales când, în demersul de redactare a unui subiect cu o structură nouă, atenția se concentrează asupra unor cerințe multiple, diverse, uneori inedite, iar la corectură te poate trăda „ochiul final”. Cuvinte precum „subiect/subiectivă”, obiect/obiectiv” etc. sunt capcane curente la examenul de admitere de la Facultatea de Drept, pe care, la clasă, le-aș corecta instinctiv. Am încercat să aleg texte firești, coerente, în legătură cu realitatea cotidiană, iar poezia să aibă o autentică valoare artistică.
Se poate rectifica cerința 1. a): aici, mai.
Mulțumesc, din nou, pentru cuvintele deosebite de apreciere.
H. S.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.