PLANIFICARE EVALUARE INIŢIALĂ PENTRU NIVEL I (GRUPA MIJLOCIE)
4 august 2009, 18:09
Este o idee de planificare a activităţilor evaluării iniţiale.
Învăţământ preşcolar - Activitati optionale - Planificări - Grupa mijlocie;
77 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Planificări recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ preşcolar - Activitati optionale - Lecţii - Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
nnicco67 | Gradinita cu program prelungit Nr.10 Buzau
0 comentarii
Învăţământ preşcolar - Activitati optionale - Fişe de lucru - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
ARDELEANUL | Gradinita cu program prelungit Nr.5 Pitesti
0 comentarii
SCUFIŢA ROŞIE- FIŞĂ DE EVALUARE
Învăţământ preşcolar - Activitati optionale - Fişe de lucru - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare;
ionela_stanila | Gradinita cu program normal Copacioasa
2 comentarii
Comentarii (15)
04.08.2009 22:35 gorganrodica
Foarte frumos.Felicitari!
06.08.2009 09:51 danut_blondu2000
MULTUMIM.M.B.SL.PH
07.08.2009 11:58 balandoinita
Multumim si felicitari!
17.08.2009 06:14 anidageorge
Foarte frumos, felicitari.
Am o rugaminte mare...: as dori si eu povestea Supararea Danielei de Viniciu Gafita.
Va multumesc anticipat si mult succes in viitorul an scolar.
18.08.2009 19:24 rodicanina - Autor
adresa mea de mail este rodicanina@yahoo.com. Tremiteţi-mi adresa dvs de mail şi vă trimit cu mare drag povestea.
19.08.2009 10:22 riana_ir
Foarte frumos, interesant si cu o prezentare grafica reusita. Felicitari !
19.08.2009 10:36 riana_ir
Un material interesant si o prezentare frumoasa! Felicitari!
20.08.2009 09:21 mihaelle_m
interesant! felicitari
28.08.2009 23:36 ana_maria_bv
VA DORESC UN AN SCOLAR PLIN DE IMPLINIRI!
01.09.2009 15:45 mihaelle_m
felicitari ptr partea estetica! la partea de constinut, as avea cateva precizari: numarul activitatilor liber-alese este la gr. mijlocie de 3/zi: adica 2 dimineata si 1 dupa amiaza. O alta precizare tine de faptul ca programul zilnic de activitate nu se respecta de la o saptamana la alta. Activitatile din prima saptamana nu corespund ca zile cu cele din a doua saptamana.In rest, este ok...
02.09.2009 14:51 rodicanina - Autor
CONFORM NOULUI CURRICULUM PROGRAMUL DE ACTIVITATE, RESPECTIV ORARUL NU MAI ESTE OBLIGATORIU, UNIFORM PE TOT ANUL. CEEA CE TREBUIE RESPECTAT ESTE CA NUMĂRUL ŞI TIPUL ACTIVITĂŢILOR PREVĂZUTE DE PLANUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT SĂ FIE RESPECTATE. POŢI DE EXEMPLU, DACĂ TEMA SĂPTĂMÂNII ĂŢI PERMITE SĂ ŢII DOUĂ ACTIVITĂŢI DE ACELAŞI TIP (DE EXEMPLU DEC/EDUCAŢIE PLASTICĂ) IAR ÎN SĂPTĂMÂNA URMĂTOARE SĂ NU AI NICI UNA. IN CEEA CE PRIVEŞTE NUMĂRUL ACTIVITĂŢILOR LIBER ALESE ŞI DE DEZVOLTARE PERSONALĂ, ACESTA A FOST NUMĂRUL LA CARE NE-AM OPRIT NOI ÎN JUDEŢ PENTRU A CUPRINDE CÂT MAI MULTE ACTIVITĂŢI ŞI A OFERII COPIILOR MAI MULTE ARII DE STIMULARE PE CARE LE POT ALEGE.
02.09.2009 19:31 mihaelle_m
Adevarat, nu se mai numeste orar, se numeste PROGRAM ZILNIC DE ACTIVITATE, conform noului curriculum, si, tot noul curriculum ne pune la dispozitie si un plan de invatamant, care chiar trebuie RESPECTAT, la nivel national.
02.09.2009 19:37 mihaelle_m
sincera, sa fiu, am citit curriculu, am citit despre libertatea pe care educatoarea o are in a stabili ordinea ALA, ADE, ADP, dar nu am citit paragrafele in care se specifica faptul ca poti tine 2 ADE intr-o saptamana, iar inurmatoarea deloc. Poate imi spuneti si mie pagina...oricand poti invata:)
02.09.2009 19:44 mihaelle_m
Si o alta precizare, din cate cunosc eu, in perioada de evaluare, nu se realizeza secvente de invatare (gen memorizare), ci se pune accent pe verificare,eventual, consolidare/repetare pentru a stabili nivelul de cunostinte al grupei etc.
03.09.2009 18:48 rodicanina - Autor
Aceste precizări, referitoare la flexibilitatea programului zilnic se găsesc în scrisoarea metodică „Educaţia este un orizont, nu o destinaţie…” din septembrie 2008. Dacă nu o aveţi pot să v-o trimit pe mail. Adresa mea o găsiţi mai sus. Referitor la numărul jocurilor liber alese, cred că nu m-am exprimat destul de clar. Noi pregătim zilnic mai multe arii de stimulare, dar copiii nu trec pe la toate, ci numai prin două liber alese şi unul de dezvoltare personală. Iar referitor la memorizare poate fi un mijloc de evaluare a unor capacităţi referitoare la memorare voluntară, atenţie voluntară, capacităţi de comunicare. Oricum, mulţumesc pentru observaţii. Într-adevăr mereu avem ceva de învăţat.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.