Proiect didactic - In lumea povestilor
31 ianuarie 2009, 16:59
Prin modalitatea in care se desfsoara, jocul didactic este o activitate care trece in revista mai multe povesti cunoscute de lumea celor mici, a prescolarilor
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Lecţii - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
5 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
in lumea minunata a povestilor
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Lecţii - Grupa pregătitoare;
0 comentarii
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Lecţii - Grupa mică;
mirelap82 | Scoala Gimnaziala "Spiru Haret" Piatra Neamt
0 comentarii
In lumea povestilor - joc didactic
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Lecţii - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
ione-nico | Scoala Gimnaziala Tilisca
0 comentarii
Comentarii (1)
01.02.2009 12:36 aurela
Imi place cum a fost gandit jocul si variantele, dar sa nu te superi daca voi adauga unele observatii. Proiectul pentru joc didactic ar trebui sa contina scopul, sarcina didactica si obiectivele operationale.In nici un caz nu trecem intr-un proiect didactic, care are o durata de maxim 40 min., obiective cadru si obiective de referinta.
Obiectivele cadru sunt obiective cu un grad mai mare de generalitate si complexitate, centrate pe formarea unor capacitati si atitudini specifice unei discipline de invatamant intr-un ciclu scolar, iar obiectivele de referinta sunt obiective ale activitatii de predare-invatare la sfarsitul fiecarui an de studiu si urmaresc progresul in formarea de competente si insusirea cunostintelor de la un an de studiu la altul. Fiecarui obiectiv cadru ii corespund mai multe obiective de referinta, iar ultimele se vor realiza prin intermediul obiectivelor operationale. Obiectivele operationale, au caracter concret si sunt realizate in diferite situatii de invatare. Sarcina operationalazarii obiectivelor revine fiecarui cadru didactic. Ele exprima comportamente observabile si masurabile care trebuie sa fie atinse de copii, la sfarsitul unei activitati instructiv-educative, sau a unei secvente de activitati.
Structura proiectului didactic nu este cea in vigoare si nu sunt parcurse toate etapele jocului didactic. Imi cer scuze daca am suparat.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.