Şcoala cu
bune practici

2 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Recomandat de moderator doc plan lectie-numaratoare asincrone,cl a XII-a,tehnician automatizari

26 noiembrie 2008, 19:26

0 stele | 0 review-uri

Scopul întregii sesiuni:

-De a înţelege functionarea,identificarea si utilizarea numaratoarele asincrone in diverse scheme electronice

3 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
628 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
2445 descărcări

Adăugat la:
12.12.2010

Recomandat de moderator Traductoare (senzori) de proximitate

Învăţământ profesional şi tehnic - Electric - Lecţii - Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;

luncanradu | Liceul Teoretic "Don Orione" Oradea

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2924 descărcări

Adăugat la:
31.08.2011

Recomandat de moderator Masurare putere electrica in c.c..doc

Învăţământ profesional şi tehnic - Electric - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;

marianabvl

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1204 descărcări

Adăugat la:
20.06.2012

Recomandat de moderator SISTEMUL DE REGLARE AUTOMAT

Învăţământ profesional şi tehnic - Electric - Lecţii - Clasa a 12-a;

giscaa

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Azi: 54 evenimente

«MARTIE 2023»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Obiecte decorative

Propus de: ancuta-loredana

Sondajul zilei

Cât de importante vi se par Centrela de Informare și Documentare din școli? (CDI) Comentați

93 voturi | 5 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: danut29 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN