Marin Sorescu, Iona
27 decembrie 2005, 11:20
caracterizarea protagonistului
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 12-a;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/doc.gif)
test de verificare marin sorescu
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
idan | Liceul Teoretic Lupeni
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/doc.gif)
Proiect de lectie - Iona de Marin Sorescu
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 12-a;
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Fișă de evaluare-finalul lectiei Iona
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 12-a;
gand_razlet | Grup Scolar Industrial "Grigore Cerchez"
0 comentarii
Comentarii (6)
Astept cu interes observatii, comentarii, sugestii pe marginea acestui material. Sper sa va fie util!
multumesc de corectare,dar daca va uitati mai bine desi nu cred ca v-ati uitat deloceu nu sint profa de romana,sint de sport dar din cauza neglijentei chiar nu am mai revazut pina acum materialul si presupun ca cine citeste acel articol este mai destept decit minesi alege ce este bun,chiar nu vreau sa modific materialul,care ste prob;lema???????/
puteti adauga fise de munca individuala,de ex. o grupa sa faca trimitere la mit, alta sa stabileasca asemanari, alta deosebiri, iar ultima sa abstractizeze,lucrand pe tema simbolica a omului singur...
Excelenta idee! De indata ce compun fisele,le postez.
Proiectul de lectie este foarte bine realizat insa ma indoiesc ca se lucreaza la clasele de filologie la un nivel atat de ridicat si cu randamentul scontat.Deja acel tabel al clasificarii pers mi se pare sententios si dificil pt niste elevi de cls a XII-a care sunt total dezinteresati de un studiu aprofundat .In rest felicitari .Mie , ca si prof de romana , mi s-a parut fff interesant ,inchegat ;insa ma indoiesc de eficacitatea abordarii la clasa .
Va multumesc pentru observatii! Tind sa va dau dreptate: am uneori tendinta de a-mi "tehniciza" excesiv discursul pentru ca ma exaspereaza superficialitatea cu care elevii (mai ales cei de la filologie, din pacate...) se apropie de textul literar. Incerc sa le pun la dispozitie cat mai multe instrumente pentru lucrul cu textul. Cat despre terminologia din tabelul utilizat, desi poate parea rebarbativa, nu face decat sa regrupeze elemente de constructie a personajului cu care elevii sunt extrem de familiarizati (nume, portret fizic, moral, relatii cu celelalte personaje etc.).
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.