Evaluare initiala- nivel II
24 iulie 2007, 18:39
Vacanta trece cu repeziciune. Va fac o propunere de planificare a activitatilor pe durata unei saptamani.Aceasta va permite sa realizati evaluarea de inceput a grupei dv.
Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Planificări - Grupa mare; Grupa pregătitoare;
61 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Planificări recomandate de comunitatea Didactic.ro
Evaluare initiala – 2019/2020 – Nivel II – Program prelungit
Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Planificări - Grupa mare;
vlcelena | Scoala Gimnaziala Budesti
1 comentariu
Grupa mare, bine te-am găsit! - evaluare inițială
Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Planificări - Grupa mare;
ChioreanPaula | Gradinita cu program prelungit Nr.3 Bistrita
0 comentarii
În lumea fermecată a grădiniței
Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Planificări - Grupa mare;
ChioreanPaula | Gradinita cu program prelungit Nr.3 Bistrita
0 comentarii
Comentarii (3)
30.07.2007 18:43 bertini
Stimata doamna, se pare ca avem pareri diferite. Curba despre care vorbiti este realizata de activitatile optionale care se trec in orar dar sunt in mape diferite deoarece necesita avizul si aprobarea inspectoratului. Acestea sunt cu date precise si se desfasoara miercurea si joia sau extindere. Referitor la ,,Cearta florilor", aceasta este o sceneta foarte des folosita la serbari in care ghiocelul si vioreaua se lauda,se cearta ,intervin mai multe personaje dar la sfarsit isi recunosc fiecare greseala si se impaca.Oricand in grupa dumneavoastra poate izbucni o cearta din cauza unei jucarii sau alte motive si atunci dumneavoastra ce faceti,o treceti cu vederea ,o ignorati? La stiinta ,,Ghiceste despre ce floare este vorba" nu am spus ca sunt ghicitori,este un joc care se poate desfasura intre doi copii,in care unul ridica un jeton, descrie floarea iar celalalt trebuie sa ghiceasca.Si copiii pot face ghicitori. Se poate si mima...cu putina imaginatie poti inventa orice joc.Jocul ,,Orchestra" este un joc cu instrumente muzicale pe care ma mir ca nu l-ati intalnit in atatia ani la grupa este dintr-o programa mai vache.Am lasat la urma matematica si sper sa va fac sa intelegati. Planificarile semestriale le realizez in functie de nivelul grupei si sunt foarte bine motivate la orice inspectie. In primul rand acest drept mi-l da Programa (nota la pagina 53 din Programa).Daca am o grupa de la 3 ani si la sfarsitul grupei mari copiii mei realizeaza fisele sumative realizate de dumneavoastra ,sa zicem, in proportie de 85%,si tot acelasi procent si la evaluare initiala la inceputul grupei pregatitoare atunci ce fac? Repet din nou ce am facut la grupa mare? Repet primul semestru la care adaug compunerea si descompunerea,lucrez individual cu cei 15% iar in semestru II merg cu numeratia mai departe pana la 20.Chiar copiii cer acest lucru, vor ceva nou ,nu ceva ce stiu si au asimilat foarte bine.Sunt caiete speciale de matematica care au avizul ministerului si contin fise cu numeratia pana la 20.Bineinteles ca acest lucru nu se poate realiza cu o grupa pregatitoare nou formata cu copii provenind din alte medii sau alte grupe.Studiati mai bine Programa si vedeti ca este posibil ,ca si legile se poate interpreta oricum!Faceti ca mine ,luati din materialele trimise ce credeti ca este bun, dati frau liber imaginatiei,denumiti jocuri la tema respectiva( invatarea nr.18-,,In gradina cu flori", ,,A cata floare.."etc.)Un schimb de experienta foarte util intre cadre didactice apropiate ca varsta si din zone diferite, un schimb de pareri, cred eu foarte util pentru ambele,asa consider ca a fost aceste randuri. Nici eu nu am intalnit in 27 ani de activitate matematica programata miercurea si joia,doua zile una dupa alta.E posibil?Probabil aveti o motivatie !
03.08.2007 15:11 andra_g
Cred ca toate materialele postate pe didactic.ro pot servi ca modele, insa noi toti trebuie sa selectam idei si apoi sa le trecem prin filtrul personal. Da, programa ne da libertate, dar trebuie sa ne stabilim singuri limitele. Noi nu facem politica, noi educam. Fiecare greseala a noastra se va vedea mai tarziu. Felicitari pentru munca depusa!
11.09.2007 21:32 dbalasz
Stimata doamna,
Tocmai lucrez la stabilirea itemilor de evaluare initiala pentru nivelul II, deoarece anul acesta voi avea grupa pregatitoare. Ceea ce v-as recomanda este sa nu formulati itemii ca si intrebari, si sa consultati fisa de evaluare, care a fost data la inceputul anului scolar, pentru nivelul II (daca nu o aveti o pot scana si v-o pot trimite). In acea fisa o sa gasiti pe tipuri de activitati, comportamentele care trebuie atinse, si tinand cont de acestea va formulati itemii de evaluare initiala. De asemenea, dupa stabilirea itemilor de evaluare trebuie sa va elaborati descriptorii de performanta, pe categorii de activitati, adica trebuie specificat clar ce se cere copilului sa faca pentru comportamentul "atins" si cat se cere copilului pentru comportamentul "in dezvoltare ".Din cate cunosc eu la ora actuala evaluarea initiala se desfasoara pe parcursul a doua saptamani, si fiti atenta la respectarea curbei de efort in intocmirea orarului, si la alternarea tipului de activitati. NU E POSIBIL CA ACTIVITATILE MATEMATICE SA FIE PLANIFICATE IN DOUA ZILE CONSECUTIVE!!Eventual planificati-va matematica marti si joi, nu e posibil sa apara miercuri si joi cum ati trecut dvs. Suucces in continuare si remediati greselile!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.