C.M,M,M,C,
30 octombrie 2009, 19:42
C.m.m.m.c.este introdus , de regulă, în mod axiomatic . Prezentarea de faţă urmăreşte,tocmai accesul la această noţiune pe o cale intuitivă, de aici decurgând şi importanţa acestei noţiuni pentru rezolvarea diverselor probleme de ordin practic.
Învăţământ gimnazial - Matematica - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a;
47 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ gimnazial - Matematica - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a;
rusuion | Şcoala Medie Nr. 19
0 comentarii
Test cu barem Divizibilitate. Cmmdc. Cmmmc
Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 6-a;
Clau-diaVasilica | Scoala "Alecu Russo" Iasi
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 6-a;
Teacher-math | Scoala Gimnaziala Nr. 279
0 comentarii
Comentarii (4)
30.10.2009 23:56 emil
Motiv respingere: dublura
31.10.2009 00:20 projean2002 - Autor
De fapt, aceasta este varianta pe care doresc să o prezint ,întrucât, din neatenţie, am trimis o "ciornă". Vă mulţumesc pentru înţelegere .
31.10.2009 19:11 professorbujor
Apreciez modalitatea de prezentare ;mai putin afirmatia ca membrii familiei in cauza ar fi prezenti la o anumita "linie" de nu stiu cate ori !
In realitate,lucrul ar fi posibil daca deplasarea s-ar efectua pe o curba inchisa .
31.10.2009 19:51 projean2002 - Autor
...fapt demonstrat de altfel în PPT-ul care va urma: "O problemă de mişcare".
Anticipasem ,de altfel problema. Mulţumesc pentru aprecieri
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.