Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

O școală fără bullying!

Ca evaluare în urma unei prezentari ppt despre Bullying în Școala Altfel.

Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a;

Capitol/lecţie: Consiliere

BOLDURDIANA | 05.03.2023 19:21

673 vizualizări
3 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect următorul rebus veți descoperi pe verticala AB ceea ce am învățat să spunem începând de astăzi.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
     A         
   1           
    2          
   3           
    4          
 5             
  6            
7              
   8           
 9             
   10           
     B         
1. De astazi promitem să nu mai fim ................................... la acțiunile de bullying.
2. Cyberbullying-ul sau hărțuire........................................ .
3. De obicei bullying-ul în rândul elevilor se petrece în ................................. adultului.
4. Cum se simte victima?
5. Bullying sau ....................................... psihologică.
6. Tipuri de bullying: fizic, verbal sau........................................... .
7. Provine din limba engleză de la cuvântul ....................................... .
8. Alt tip de bullying.
9. Bullying-ul relațional se întămplă atunci când cineva........................................... victima.
10. Actor în bullying.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 33 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

380 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN